De Breikorf Online Shop - Lana Grossa, Phildar, Adriafil, Noro, Debbie Bliss, Breipakketten, Breiboeken, Breinaalden, Haaknaalden, Rondbreinaalden, Viltwol, Breiwol, Breipatronen

Gratis verzending in Nederland vanaf 50 euro

Alle wol uit voorraad leverbaar

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u een aantal van de meest gestelde vragen door onze klanten. Dit onderdeel wordt verder aangevuld op basis van de vragen die wij van onze klanten ontvangen.

Heeft u alle wol op voorraad?

Wij proberen alle wol in onze webshop uit voorraad te leveren. Toch kan het voorkomen dat u een kleur heeft besteld die op dit moment niet meer voorradig is. Zodra we uw bestelling ontvangen controleren wij of wij deze uit voorraad kunnen leveren. Mocht de wol niet voorradig zijn, dan wordt u hierover zo snel mogelijk via e-mail op de hoogte gesteld. In deze e-mail geven wij tevens aan wat de verwachte levertijd is van de wol. Mocht de door u bestelde wol niet op voorraad zijn, dan heeft u het recht om de bestelling te annuleren en ontvangt u de aankoopsom terug.

Kan ik de bestelling ook in de winkel afhalen?

Natuurlijk kunt u uw bestelling ook in onze winkel afhalen. U betaald dan uiteraard geen verzendkosten. Dit geldt niet voor onze internet aanbiedingen, aangezien deze niet in onze winkel zijn opgeslagen.

Ik wil mijn aankoop retourneren. Mag dat?

Uiteraard kunt u uw aankoop retourneren. Dit kan binnen 7 dagen na ontvangst zonder opgaaf van reden. Zodra wij de retourzending hebben ontvangen, storten wij het hele aankoopbedrag terug, inclusief de eventueel in rekening gebrachte verzendkosten. De kosten voor het retourzenden zijn wel voor uw rekening. Uiteraard dient uw aankoop bij ons te arriveren in complete, onbeschadigde en ongebruikte staat. De wol dient te zijn voorzien van de originele wikkels. Mocht u slechts een gedeelte van uw aankoop willen retourneren, neem dan even Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft JavaScript nodig om het te kunnen zien. met ons op.

Ik bestel graag wat extra wol voor de zekerheid. Kan ik deze terugsturen als ik deze over heb?

In onze webshop hanteren wij dezelfde beleid als in onze winkel. Tot 2 maanden na aankoopdatum kunt u een dergelijke extra bol retourneren. Hiervoor krijgt u een tegoedbon in de vorm van een couponcode, die u kunt invullen bij u volgende bestelling. De kosten voor het retourzenden zijn wel voor uw rekening. Wel behouden wij ons het recht voor de retourzending te weigeren als er duidelijk geen sprake is van het retourneren van een extra bol. De hoeveelheid geretourneerde wol moet natuurlijk wel in verhouding zijn met de hoeveelheid die nodig was voor uw breiwerk. Als vuistregel hanteren wij een marge van 10% extra wol per breiwerk. Neem voordat u retourneert even Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft JavaScript nodig om het te kunnen zien. met ons op. Mocht u in de buurt zijn, dan kunt u de extra bol ook tergubrengen in de winkel. U krijgt dan een tegoedbon voor in de winkel.

Ik kom een bol tekort. Kunt u mij helpen?

Als u tijdens het breien ontdekt dat u niet genoeg heeft besteld, neem dan zo snel mogelijk Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft JavaScript nodig om het te kunnen zien. met ons op. Vaak hebben wij nog bollen van hetzelfde verfbad op voorraad. Mocht dit niet het geval zijn, proberen wij elders voor u een bol van hetzelfde verfbad te bemachtigen. Ook kunnen wij u adviseren hoe u hier wellicht letterlijk en figuurlijk een mouw aan kunt passen.

Ik snap het patroon niet. Kunt u mij helpen?

Het is lastig om via e-mail een breipatroon uit te leggen, alhoewel wij altijd een poging zullen wagen. U kunt met uw breiwerk en vragen altijd langskomen in onze winkel waar wij u dan verder helpen. Neemt u wel uw aankoopbon van de webwinkel mee.

Wat moet ik doen als ik de wol die ik zoek niet kan vinden?

In onze webshop wordt slechts een gedeelte van onze collectie aangeboden. Neemt u Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft JavaScript nodig om het te kunnen zien. met ons op of bezoek onze winkel als u niet kan vinden wat u zoekt.

Ik heb een klacht!

Mocht er met uw aankoop iet mis zijn gegaan, of bent u om wat voor reden dan ook ontevreden, neemt u dan alstublieft Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft JavaScript nodig om het te kunnen zien. met ons op. Wij zullen proberen uw klacht zo spoedig mogelijk en naar volle tevredenheid op te lossen.